Bakırköy Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi alımı yapılacaktır. Detaylar için tıklayınız.
T.C.
BAKIRKÖY KAYMAKAMLIĞI
Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma
Vakfı Başkanlığı
PERSONEL ALIM İLANI
A- BAŞVURACAK ADAYLARDA ARANACAK ÖZEL ŞARTLAR:
Sosyal Yardım Ve İnceleme Görevlisi için
1.4 Yıllık Yükseköğretim Kurumlarının Sosyoloji, Psikoloji, Felsefe, Sosyal Hizmetler, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik, Halkla İlişkiler, İletişim Fakültesi bölümlerinden mezun olmak.
2.İşe alım sürecinde geçerli olan Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) P3 puan türünde en az 60 puan almış olmak.
3. Ms Office programlarını iyi derecede biliyor olmak
4. Sosyal iletişim becerisine sahip olmak.
5. Başvuracak adayların erkek olması, tercih sebebidir.
6. Erkek adayların askerliğini yapmış olması yada askerlikten muaf olması tercih sebebidir.
7. B sınıfı ehliyete sahip olmak tercih sebebidir.
8. İstanbul İlinde ikamet etmek, Avrupa yakasında ikamet edenlere öncelik tanınacaktır.
9. Deneme süresi 2 aydır.
B- BAŞVURU ŞEKLİ VE SÜRESİ
Adaylar başvurularını 18.05.2012 - 22.05.2012 tarihleri arasında, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı'nın 25.04.2012 tarih ve 2012/14 sayılı genelge emirleri gereğihttp://app.aile.gov.tr/vakifilan/IlanListesi.aspx adresinde yer alan formu doldurarak yapacaklardır.
C- MÜLAKAT
Alınacak personel sayısının 3 (üç) katı kadar kişi geçerli KPSS P3 puanına göre en yüksek puandan başlayarak sıralanır ve ilk 6 aday arasına giren başvuru sahipleri, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı'nın www.aile.gov.tr resmi internet adresinde ve Kurumumuz www.bakirkoy.gov.tr internet adresinde 23.05.2012 tarihinde duyurulacaktır, ayrıca bir tebligat yapılmayacaktır.
3. Sosyal İnceleme Görevlisi kadrosu için ön elemeyi geçen 6 başvuru sahibi, 24 Mayıs tarihinde gerekli şartları taşıdıklarını gösteren belgelerin aslını göstererek, bir fotokopisini vakfımıza teslim edecekler, 24.05.2012 tarihinde saat 13:00 Kaymakamlık Toplantı Salonunda mülakata alınacaklardır.
4. Mülakat ve Mütevelli Heyet kararı işlemleri de dâhil olmak üzere personel alım işlemleri, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı insan kaynakları modülü üzerinden yapılacaktır.
D- BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER
Mülakat için çağırılacak başvuru sahiplerinden aşağıdaki belgeler istenilecektir.
1.Personel işe giriş bilgi formu,
2.Diploma veya Mezuniyet Belgesi,
3.T.C. Kimlik numaralı nüfus cüzdanı fotokopisi,
4.KPSS sınav sonuç belgesinin fotokopisi,
5.Erkek adaylar için askerlik durum belgesi,
6.Adli sicil kaydı,
7.4 Adet fotoğraf 8.Sağlık raporu. (Son 3 ay içinde tam teşekküllü hastaneden alınmış heyet raporu adaydan mülakat sonrası istenilecektir.)
NOT: İstenilen belgelerin suret veya fotokopileri ile başvuru yapılabilecek ancak asılları başvuru sırasında ibraz edilecektir. Fotokopilerin aslına uygunluğu kontrol edilip tasdik edildikten sonra iade edilecektir.